שירותי ליווי

מכון שירותי ליווי מוביל במרכז הארץ

 

"צ'ק? זה גיאן. "הלב כלילית שלי הפך הולם קשוח כי הרגשתי חולשה, במשך כמה סיבה שאני אמור להיות מודאג מהמצב במכון שירותי הליווי הנמצא במרכז הארץ, מפחד לדבר עם בן אדם שאני לא הכרתי את כל החיים שלי. אחרי שהוא ענה קפצתי לתוך הסיפור של בגידה והונאה שלי. הוא הקשיב בשקט כמו התייחסתי הפרשה העגומה כולה.


לאחר עצרתי שאל "האם יש משהו שאני אעשה? אתה צריך אותי כדי להחטיף אותו בשבילך?


"בשעה6'1 ומאה ארבעים קילו היה לי שום ספק כי צ'ק אולי כדאי להכות טיב מוצק, עם זאת, לא הולך להיות חשוב. "לא, אין משהו אחר. אני לא רוצה לפספס ריקוד ספר הנותרים שלי בשל העובדה אין לי אדם ללכת יחד עם.


"עכשיו לא הכי טוב הוא צ'ק גדול ונאה, הוא חכם" גיאן, אתה שואל אותי על תאריך? "אני צריך לשמוע ניגון מצחיק בשאילתה.


לבי עלה אל גרוני" לא אמרתי תאריך. זה לא היה באמת להיות תאריך. אני פשוט קיוויתי אולי ללכת למכון שרותי ליווי "גמגמתי," אני לא רוצה להתעלם ממנה ושאני ללא ספק לא רוצה להמשיך הלאה משלי. "אני לא מבין למה אני כל כך מזוין מהבועה.


"מתי?" הוריתי אותו בתוך ימים, הוא השיב, "תן לי שם שהחזרת."


מאוחר יותר 3 דקות החכמות שלי נגן. בדקתי את התמונה של בן דוד שלי על המסך עם זאת היסס להשיב. אני היה אמור להיות רועד כשאני הפעלתי את הטלפון הסלולרי "שלום."


צ'ק מתפזרת בשיחה קבעה אצלי. הוא פטפט איתי כאילו הוא לא שמע ממני בימים. בסופו של דבר הוא הגיע הגורם. "גיאן," הוא עצר, "תהיתי אם היית ללכת לנשף הבכיר איתי? אני מבין שזה מהיר להיות מודע שיש לנו סוכנות שירותי ליווי מובילה בישראל אולם אני מבקש בבירור לקחת אותך אם אתה יכול לזוז.


"השינה לתוך כמו אגרוף בבטן, השאלה נעתקה נשימתי. למעלה מדקה הוא החליף המופיעים החוצה, מניחים את היסודות להזמין אותי לדייך! עכשיו שירותי ליווי במרכז לא יעיל ביותר השתנה לתוכה שהסכים לבוא איתי, הוא לקח את ביוזמה ממני וביקש אותי.


נהגתי להיות מרוצה, הוא לא היה מדבר איתי כמו בן דודו, הוא נשמע כאילו הוא היה התאכזבו אם אני כאמור אין. הלב כלילית שלי התחיל להלום כאילו בן אצלק השתנה לתוך בבית החכם.

 

סקוטי הפך שבור לב כשהביט הקשה של אשתו. עם זאת הוא הפך כ להישבר בתוך לחלוטין.


"לא! תוציא את זה! "הוא צרח, כמעט כמו ילדה. אם סקוטי היה מעונה קודם, עכשיו הוא הפך פגום. דמעות כיסו את פניו כשהוא נראה שירותי ליווי ברמת גן לעבר ג'ל ואיימי. "אין זה לא יכול להיות התרחשות! אנא להרוג אותי עכשיו, פשוט לתת לזה לעצור! 
 
SaveSave

שירותי ליווי